この文献を取り寄せる

このページのリンク

How students learn : history, mathematics, and science in the classroom / committee on how people learn, a targeted report for teachers ; M. Suzanne Donovan and John D. Bransford, editors

データ種別 図書
著者標目 National Research Council (U.S.). committee on how people learn, a targeted report for teachers
Donovan, Suzanne M.
Bransford, John D.
出版者 Washington, DC : National Academies Press
出版年 c2005

所蔵情報を非表示

グローバル教育院府中地区共通 : hard 374 10521275
0309074339

書誌詳細を非表示

巻次 : hard ; ISBN:0309074339
大きさ xiv, 615 p. : ill. ; 26 cm
本文言語 英語
一般注記 "Division of behavioral and social sciences and education" --T.p.
Includes bibliographical references and index
件 名 LCSH:Learning
LCSH:Classroom management
LCSH:Curriculum planning
分 類 LCC:LB1060
DC22:370.15/23
書誌ID 1000174245
ISBN 0309074339
NCID BA70668236

 類似資料